què treballem?
La classe de les formiguetes:
Treballem l'exploració, experimentació i la descoberta utilitzant objectes, jocs de sons, gestos com a mitjà de comunicació amb els altres, cançons, a través de les fotos reconèixer a la família, etc. perquè el nen o nena pugui desenvolupar i estimular els seus sentits i ajudar-los a que siguin una mica mes autònoms.
La classe de les granotes:
Treballem les relacions socio-afectives amb els altres companys, reconeixent-los pel seu nom, i que mostri interès per tots ells. També treballar la relació amb l'educadora, que la reconegui i aprengui el seu nom.
Iniciar activitats i fer-los partícips d'aquestes, per tal de que es mostrin contents, feliços i segurs en sí mateixos.
La classe de les abelles:
Fem que a través del joc el desenvolupament motriu on puguin progressar tant en els seus moviments i equilibris corporals (saltar, frenar, córrer, caminar, pujar, baixar, ràpid, lent, dintre o fora, etc...) i la coordinació viso-motora (manipular, picar, apilar, encaixar, modelar, pintar, etc...).
Treballem la descoberta del seu propi cos (identificar algunes parts del cos, la seva imatge, expressar les seves necessitats i començar a controlar les seves emocions, etc.).
A través del joc i les activitats tots els hàbits per tal de que el nen/a tingui el comportament necessari per a la seva integració en el món que l'envolta:
Hàbits d'higiene i neteja (rentar-se les mans i la cara sol, eixugar-se amb la tovallola, rentar-se les dents, etc...).
Hàbits d'alimentació (Seure correctament a taula, menjar sol, utilitzar la cullera i la forquilla tot sol, etc...).
Hàbits de descans (estirar-se, relaxar-se i dormir al matalàs tot sol, etc...).
Hàbits d'automia personal (treure's i posar-se les sabates tot sol, identificar i utilitzar els seus objectes personals, posar-se i treure's la bata i la jaqueta, etc...).
Treballem el PROJECTE EMOCIONA'T AMB LA MUMA, de l'Editorial Santillana, per tal de poder enfortir els aspectes de comunicació i llenguatge (verbal, musical, plàstic i matemàtic, etc...)
Què treballem?